پاورپوینت داده کاوی Data Mining

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت
دانلود پاورپوینت با موضوع داده کاوی Data Mining
دارای 25 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید :25 اسلاید
فرمت فایل: .pptx و قابل ویرایش
 آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

بخش هایی از متن پاورپوینت:
چکیده:
داده کاوی به منظور استخراج دانش از انبوه داده های موجود است.
داده کاوی به کمک مجموعه ای از روش های آماری و مدلسازی می تواند الگو ها و روابط پنهان موجود در پایگاههای داده را تشخیص دهد.
امروزه سازمانها قادرند با هزینه کم اطلاعات وسیعی از وضعیت کسب و کارخود جمع آوری و نگهداری کنند که به سبب ان ارزش قابل توجهی با استفاده ار روش های داده کاوی بدست آورند.
رویکرد های موجود در داده کاوی متنوع است.

مقدمه
داده ها نمایشی از واقعیت ها، معلومات، مفاهیم،رویدادها یا پدیده ها برای برقراری ارتباط،تفسیریا پردازش توسط انسان  یا ماشین است.
اطلاعات به معنی دانشی است که از طریق خواندن ،مشاهده و آموزش بدست می آیددرحقیقت اطلاعات داده هایی هستند که پس از جمع آوری پردازش شده اندو شکل مفهومی تولید کرده اند.
بین داده ها و اطلاعات همانند خبر و اطلاع رابطه وجود دارد خبری که دریافت می شود پس از ارزیابی به اطلاع تبدیل می شود داده ها نیز پردازش می شوندتا اطلاعات راپدید آورند.
بین داده و اطلاعات یک شکاف وجود دارد که اندازه این شکاف با حجم داده ارتباط مستقیم دارد هر چه داداه ها حجیم تر باشند شکاف بیشتر خواهد بودو هر چه داده ها کمتر و روش ها و ابزار پردازش داده ها کاراتر باشد فاصله بین داده و اطلاعات کمتر است.
امروزه افزایش سریع حجم پایگاه داده  ها به شکلی است که توانایی انسان برای درک این داده هابدون ابزارهای پر قدرت میسر نمی باشد در این وضعیت ملاک تصمیم گیریها به جای تکیه بر اطلاعات بر درک مدیران و کاربران تکیه دارند چرا که تصمیم گیران ابزار قوی برای استخراح اطلاعات با ارزش در دست ندارند در واقع شرایط فعلی توصیف کننده حالتی است که ما از لحاط داده قوی اما از لحاظ اطلاعات ضعیف هستیم.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 11179 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:303 کیلوبایت

 قیمت: 49,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع داده کاوی Data Mining دارای 25 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.