مقایسه بحران هویت در دانش آموزان عادی و دانش آموزان ناشنوا

دسته بندي : مباحث رشته ها » رشته علوم اجتماعی
این فایل به بررسی مقایسه بحران هویت در دانش آموزان عادی و دانش آموزان ناشنوا می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 95 صفحه می باشد.

بخشی از محتوای فایل دانلودی::

در عین حال تفش خانواده در همه فرهنگ ها قابل تعمیق و بررسی است و اهمیت فراوانی دارد. با آنکه نوجوان به تدریج که بزرگتر می شود نفوذ خانواده بر او کاهش می یابد و افق های تازه مدرسه و جامعه و گروه های اجتماعی نوجوان را تحت تاثیر قرار میدهد. ولی تا پایان نوجوانی به صورت عمده (نه در همه افراد) خانواده مرکز شغل همانند سازی و عنصر اصلی تغییر رفتار نوجوان است.
قابل ذکر است که بسیاری از جهات نوجوانان و والدین آنان شبیه به هم می اندیشند برخی از تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از نوجوانان در مورد رشته تحصیلی و انتخاب شغل از والدین تاثیر می پذیرند. با وجود اینکه گاهی در مورد برخی مسائل سلیقه ای و به ظاهر پیش پا افتاده اختلاف میان آنها بالا می گیرد ولی در مورد مسائل عمده تر زندگی میان آنها شباهت فکری و ارزشی بیشتری وجود دارد.
فهرست مطالب
چکیده   ۱
فصل اول   ۳
مقدمه پژوهش   ۳
۱-۱٫ مقدمه   ۴
۲-۱٫ بیان مسئله   ۹
ارتباط هویت با ناشنوایی:   ۱۰
۴-۱٫ اهمیت پژوهش   ۱۱
۵-۱٫ ضرورت پژوهش   ۱۲
۶-۱٫ فرضیه های پژوهش   ۱۳
۷-۱٫ تعاریف مفهومی و عملیاتی   ۱۴
فصل دوم   ۱۵
ادبیات و پیشینه پژوهش   ۱۵
۱-۲٫ مقدمه   ۱۶
۲-۲٫ ریشه تاریخی در مورد نوجوانی   ۱۷
۳-۲٫ آراء تحقیقات در مورد نوجوانی در قرن بیستم   ۲۰
۴-۲٫ تحقیقات در مورد همانند سازی و رابطه آن با نوجوانی و بحران هویت:   ۲۵
۵-۲٫ آراء و تحقیقات اولیه و پایه ۱ در مورد «بحران هویت» و نوجوانان:   ۲۷
۶-۲٫ تحقیقات اریکسون در مورد هویت و بحران هویت:   ۳۰
۷-۲٫ هویت از دیدگاه گلاسر:   ۳۳
۸-۲٫ رابطه متقابل «هویت یابی» و «بحران هویت»:   ۳۵
۹-۲٫ هویت ازدیدگاه جیمز مارسیابورن:   ۳۷
۱۰-۲٫ هویت از دیدگاه آدامز:   ۳۸
۱۱٫۲- آشنایی با صوت و حس شنوایی و تعاریف مربوط به ناشنوایی:   ۳۹
تعاریف مربوط به ناشنوایی:   ۴۲
تعاریف   ۴۲
رفتارهای نشانه ای نقص شنوایی   ۴۴
فصل سوم   ۵۲
روش پژوهش   ۵۲
۱-۳٫ مقدمه   ۵۳
۲-۳٫ جامعه آماری   ۵۳
۳-۳٫ نمونه و روش نمونه گیری   ۵۳
۴-۳٫ روش جمع آوری اطلاعات   ۵۴
۵-۳٫ جمع آوری اطلاعات   ۵۴
۶-۳٫ اعتبار مقیاس (EOM-EIS)   ۵۷
۷-۳٫ روایی مقیاس(EOM-ELS)   ۶۰
۸-۳٫ روش های گرد اوری اطلاعات   ۶۱
۹-۳٫ روش آماری تجیه و تحلیل داده ها   ۶۱
فصل چهارم   ۶۲
تجزیه و تحلیل اطلاعات   ۶۲
۱-۴٫ مقدمه   ۶۳
۲-۴٫ اطلاعات توصیفی و استنباطی   ۶۳
فصل پنجم   ۷۰
تفسیر و نتیجه گیری   ۷۰
۵-۱٫ بحث و تفسیر نتایج   ۷۱
۵-۱-۱٫ بررسی و مقایسه موضوع تحقیق   ۷۱
۵-۱-۲٫ بیان مسئله   ۷۱
۵-۱-۳٫ فرضیه های تحقیق   ۷۲
۵-۱-۴٫ جامعه آماری و نمونه   ۷۳
۵-۱-۵٫ ابزار تحقیق   ۷۳
۵-۱-۶ نتایج تحقیق   ۷۳
۵-۲٫ نتیجه گیری   ۷۴
۵-۳٫ محدودیت ها   ۷۵
۵-۴٫ پیشنهادها   ۷۷
۶-منابع و مراجع   ۷۸
۷-پیوست ها   ۸۱
-منابع و مراجع
دسته بندی: مباحث رشته ها » رشته علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 9725 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 95

حجم فایل:779 کیلوبایت

 قیمت: رایگان
برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.   دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل به بررسی مقایسه بحران هویت در دانش آموزان عادی و دانش آموزان ناشنوا می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 95 صفحه می باشد.